Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający
budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego
rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność
i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania
do własnych potrzeb sprawiają, że program może być
wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w
centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w
dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie
itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone
w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie
wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze
dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie
trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży
na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku
ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i
zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie
pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może
działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt
GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów
możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i
towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami.
Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie
dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze zalety Gestora GT:
- szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów:
działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i
rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania,
telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe
wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz
pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku
miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany
moduł poczty elektronicznej – automatyczne przypisywanie e-maili do
odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości
zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól
autotekstu;
- dostęp do
pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości
e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data
ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość
udzielonych rabatów itd.);
- możliwość
przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych
pracowników;
- liczne
zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży,
skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także
generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość
dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych
zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola
własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania –
możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak
klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka
dokumentów;
- schowek, w
którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania,
wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego
wykorzystania;
- obsługa
walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- wygodny
system notatek;
- strona główna
zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości
sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość
otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca
sieciowa wielu użytkowników programu.